Jens Karlsson slutter i Bodø/Glimt - MSN
HomeSport på TV – spelschema med matcher, tider & tv kanaler TVmatchen har som vision att vara den perfekta guiden för dig som gillar sport på tv. Vi erbjuder alla rikstäckande svenska tv-kanaler, streams och en mängd olika sporter. Söker du efter sport på tv idag eller sport på tv imorgon så hittar du det hos oss. Bläddra i kalendern så kan du se tv-tablå för sport på TV månader fram i tiden. Förutom vår sajt har vi även appar till iPhone, Android och iPad. Vi har även en bettingsida där vi recenserar svenska bettingsidor och tar en titt på marknadens bästa oddsbonusar, ger speltips och mycket mer! TVmatchen.
Les ogsåSolskjær låner ut United-talent til Eliteserien Klar gullbeskjedTorsdag ettermiddag setter Herrem snuten mot Sverige for å treffe sine nye lagkamerater og sin nye klubb. Før han drar har han likevel en klar beskjed til sine venner i Bodø/Glimt. - Nå gir jeg meg på topp. Nå har de bare med å skaffe gullet til meg! Og skulle det bli gull på gultrøyene, lover Herrem å komme tilbake til nord for å feire.
Studio Pinatar: Avsnitt 5 - Kalmar FF
Jens Karlsson slutter i Bodø/GlimtDe siste dagene har det blitt klart at Henrik Jensen (37) etterfølger Henrik Rydström som hovedtrener i Allsvenskan laget Kalmar FF. Danskens siste oppdrag var i FC Midtjylland, hvor han var assistenttrener. Kontrakten løper ut 2025. Nå har KFF også funnet en assistenttrener til dansken. Det blir Jens Karlsson, som ble knyttet til hovedtreneroppdraget, og han kommer sist fra jobb som U19-trener i Bodø/Glimt. – En jobb han har hatt de siste to årene.
Karlsson har en fortid som assistenttrener i Helsingborgs IF, hvor han også jobbet i forbundets ungdomslag. Nå er han glad for å være i KFF. «Jeg har trivdes utrolig godt. Det var en enkel avgjørelse å ta, men det var vanskelig å dra» Han fortsetter: – Det hadde ikke vært noe problem å bli. Jeg antar at jeg fortsatt håpet at mitt neste steg ville være inn i seniortrenerverdenen. Det var et stress for fem-seks år siden. Jeg har modnet og ventet på et miljø hvor jeg tror jeg kan bidra med noe, hvor jeg passer inn med folk jeg kan jobbe med – og det føler jeg med Henrik og folkene i Kalmar FF. Sjansen kom. Det var for godt til å takke nei.
Bodø/Glimt – Kalmar på TV & Live Stream - tid, kanal |
Trolig var salgssummen noe høyere. Opp i nivå, interesse og lønnAngriperen uttaler at overgangen til Kalmar blir sett på som en god løsning for alle parter, og han er ikke nevneverdig bekymret for å dra til en nedrykkstruet klubb. - For meg går det på at jeg tror jeg får vist flere av mine gode sider som fotballspiller. Jeg har fått vist noe her i Glimt, men jeg føler ikke jeg har fått vist alt jeg har å by på. Det har vært et artig halvår, men nå dukket dette plutselig opp, og etter å ha snakket med treneren deres, virker dette som noe som kan passe meg veldig bra. Les: Botheim la seg flatt etter feiring: - Ren idioti Selv om han går glipp av en mulig gullkamp i Norge, er Herrem fast bestemt på at nivået trolig ikke vil være noe lavere i Sverige. Snarere tvert imot.
april 1995) er en svensk fotballspiller som spiller for Kalmar FF. [1] Innhold 1 Karriere 1. 1 Sverige 1. 2 Bodø/Glimt 2 Referanser 3 Eksterne lenker Karriere[rediger | rediger kilde] Sverige[rediger | rediger kilde] Lindahls moderklubb er Lidköpings IF (senere Lidköpings FK). [2] Han spilte 14 kamper og scoret ett mål i svensk Divisjon 4 (nivå 6) i 2011. [3] Sesongen 2012 spilte Lindahl 10 kamper og scoret fem mål for Lidköpings FK Akademi i Division 4. [3] Mellom 2013 og 2015 spilte han for Lidköpings FK i svensk Division 3 (nivå 5) og Division 2 (nivå 4). I mars 2016 dro Lindahl til Oskarshamns AIK, der han skrev under en toårskontrakt. [4] I november 2017 dro Lindahl til Jönköpings Södra, der han skrev under på en treårskontrakt.
Dette avkrefter Herrem. - Nei, det har det ikke. Jeg har selvfølgelig ikke vært enig i alt treneren har gjort, men det er ikke noe ondt blod der. Ikke noe knurring eller noe som helst. Det er lite snadder, dessverre, sier han og begynner å le. - Jeg føler jeg har blitt underrettet underveis om hva som har skjedd. Glimt sa at de trengte ikke å selge meg, men de hadde godtatt et bud likevel. Det var opp til meg selv om jeg ville dra, eller ikke. De har kjøpt meg fri, men hvis jeg ikke hadde likt det jeg hørte, så måtte jeg ikke dratt. Herrem vil ikke si hvor mye Kalmar legger på bordet for hans tjenester, men Nettavisen vet at forhandlingene startet på mellom 300. 000 og 400. 000 kroner.
Fra det var godtatt bud i 19-tiden, gikk det raskt og alt var klart klokken halv tolv, sier Herrem til Nettavisen. Glimt-spilleren forteller at han ikke hadde planlagt å dra fra nordlendingene i sommer. - Jeg har ikke visst om noe. Alt kom bare plutselig. Så jeg har egentlig vært litt i sjokk, innrømmer 31-åringen. Les ogsåTil pause hadde stjernen fått nok: - Vi kan ikke fortsette sånn Ingen dårlig stemningSett utenfra var det få som så en slik overgang komme, til tross for at Herrem var på utgående kontrakt i Bodø/Glimt. Derfor startet raskt spekulasjonene rundt om det hadde vært uoverensstemmelser mellom spissen og klubben.
Nå er han glad for å være i KFF. «Jeg har trivdes utrolig godt. Det var en enkel avgjørelse å ta, men det var vanskelig å dra» Han fortsetter: – Det hadde ikke vært noe problem å bli. Jeg antar at jeg fortsatt håpet at mitt neste steg ville være inn i seniortrenerverdenen. Det var et stress for fem-seks år siden. Jeg har modnet og ventet på et miljø hvor jeg tror jeg kan bidra med noe, hvor jeg passer inn med folk jeg kan jobbe med – og det føler jeg med Henrik og folkene i Kalmar FF.
Selv om det er forbundet som til syvende og sist tar avgjørelsen. I dialogen med Henrik Jensen kom navnet til Jens Karlsson opp umiddelbart og det var et navn som føltes godt for oss også. Han har en interessant bakgrunn hvor han har hatt ulike oppdrag underveis i Helsingborgs IF og nå sist i FK Bodø/Glimt» sier Jörgen Peterson, sportslig leder i Kalmar FF, i en kommentar på klubbens hjemmeside.
- Nå skal jeg spille mot AIK, Göteborg og Malmö de neste kampene. Det klinger ganske bra det, altså. For meg er det en mulighet. Det er en liga som har litt mer interesse, litt flere som følger ligaen, så jeg vil jo spille for mange flere folk og oppleve litt større interesse. Selv om det tabellmessig er i motstatt ende, så regner jeg med at nivåmessig og underholdningsmessig, er det et steg opp. - Og lønnsmessig? - Ja, det henger ofte sammen det. Med mer interesse, så er det kanskje litt mer penger også, innrømmer den nye Allsvenskan-proffen.
Bodø/Glimt - Kalmar - Direktesport
Jens Karlsson slutter i Bodø/GlimtDe siste dagene har det blitt klart at Henrik Jensen (37) etterfølger Henrik Rydström som hovedtrener i Allsvenskan laget Kalmar FF. Danskens siste oppdrag var i FC Midtjylland, hvor han var assistenttrener. Kontrakten løper ut 2025. Nå har KFF også funnet en assistenttrener til dansken. Det blir Jens Karlsson, som ble knyttet til hovedtreneroppdraget, og han kommer sist fra jobb som U19-trener i Bodø/Glimt. – En jobb han har hatt de siste to årene. Les: Scott Parker har ristet av seg 9 -0 tapet på Anfield og forhandler om ny jobb «I dialogen med valgmulighetene vi hadde som hovedtrener, fikk de mulighet til selv å påvirke valget av hjelpetrener.
Herrem om overraskelsesovergangen: - Har vært litt i sjokkNatt til onsdag ble Geir Andre Herrem (31) overraskende klar for Kalmar i Allsvenskan. Dermed bytter rogalendingen ut gullkamp med Bodø/Glimt til fordel for nedrykksstrid i Sverige. Nå forteller angriperen om de hektiske timene som pågikk tirsdag kveld. - Overgangsvinduet i Sverige stengte ved midnatt, og jeg fikk vite klokken 16-17 at det var et bud på meg. En time eller to senere så var det godtatt bud.
Les: Scott Parker har ristet av seg 9 -0 tapet på Anfield og forhandler om ny jobb «I dialogen med valgmulighetene vi hadde som hovedtrener, fikk de mulighet til selv å påvirke valget av hjelpetrener. Selv om det er forbundet som til syvende og sist tar avgjørelsen. I dialogen med Henrik Jensen kom navnet til Jens Karlsson opp umiddelbart og det var et navn som føltes godt for oss også. Han har en interessant bakgrunn hvor han har hatt ulike oppdrag underveis i Helsingborgs IF og nå sist i FK Bodø/Glimt» sier Jörgen Peterson, sportslig leder i Kalmar FF, i en kommentar på klubbens hjemmeside. Karlsson har en fortid som assistenttrener i Helsingborgs IF, hvor han også jobbet i forbundets ungdomslag.
Axel Lindahl (fotballspiller) – WikipediaAxel LindahlKarl Axel LindahlFødt4. apr. 1995 (27 år) Beskjeftigelse Fotballspiller Nasjonalitet Sverige PosisjonAngrepKlubbinformasjonSpiller forKalmar FFDraktnr. 2Ungdomsklubb År Klubber Lidköpings IF Klubber* Kamper (mål) 2011 14 (1) 2012 Lidköpings FK Akademi 10 (5) 2013–2015 Lidköpings FK 47 (9) 2016–2017 Oskarshamn 44 (2) 2018 Jönköpings Södra 7 (0) 2019–2020 Degerfors 56 (2) 2021 Bodø/Glimt 10 (1) → Degerfors (lån) 15 (1) 2022– Kalmar FF 0 (0) * Antall seriekamper og -måler sist oppdatert 4. desember 2021. Karl Axel Lindahl (født 4.
Bodø/Glimt møter svensk og dansk motstand - Spaniaavisen
Bodø/Glimt - Store norske leksikon